Training: _Webinar Gedragsbeïnvloeding (oprecht en positief)

Tijdens dit webinar leer je hoe je de combinatie van psychologie, neurologie en gedragswetenschappen kunt inzetten om je omgeving beter en sneller te beïnvloeden. En je leert zelf niet meer in de valkuilen te stappen.
Met vele voorbeelden doorspekt, want die spreken het meest tot de verbeelding en je vergeet ze zo niet snel meer.

Je ziet hoe je storytelling kunt inzetten en waarom dat zo effectief is. En op welke manieren worden mensen onbewust beïnvloed? Hoe word jijzelf door anderen beïnvloed terwijl je je daar niet bewust van bent......

Ik laat je zien door welke psychologie en door welke technieken je iets koopt dat je eigenlijk niet echt nodig hebt. Online, face to face, maar ook in de winkel door een slinkse manier van schap-presentatie en neerleggen van producten. 
Kom je ook wel eens thuis met een product dat over de houdbaarheidsdatum is, terwijl je altijd goed oplet? Ik leg je uit hoe dit je tóch af en toe overkomt.

Wil je weten in welke situaties je onbewust méér fooi geeft in een bar of restaurant? Hoe kunnen mensen die Nee zeggen heel lastig vinden, toch makkelijk leren Nee te zeggen, terwijl je geen ongemakkelijke situatie creëert?
Hoe ga je uitstelgedrag te lijf met een eenvoudige techniek? 

Ik heb in de afgelopen 10 jaar van de beste meesters in het positief beïnvloeden de beste en mooite technieken en voorbeelden geleerd en die ga ik u vertellen. 
Je krijgt ook goede oefeningen waardoor je de lessen en tips het beste borgt.

Data en kosten

Data open trainingen
04-06-2020
Kosten
Prijs op aanvraag. Neem contact met ons op voor een passende offerte.

Trainingsprogramma

Webinar Gedragsbeïnvloeding

Bewuste en onbewuste beïnvloeding

  • Wat is het verschil
  • De Top 10 positieve beïnvloeders (verkorte versie)
  • Drogredenen; welke argumenten kloppen gewoon niet
  • Krijg de ander in een 'ontspannen' en 'betrokken'- staat
  • Je wordt door het stemgebruik van de ander gestuurd
  • Wie wordt het meest beïnvloedt? Door wie? 
  • Hoe komt dat en hoe ga je er tegenin

Koopgedrag

  • Op welke manieren word je in supermarkten getruukt (ik heb een hele lijst voor je)
  • Wanneer geef je (onbewust) meer fooi 
  • De voet-tussen-de-deur techniek
  • Telemarketeers herkennen en (leuk) counteren
  • Bij welke verkoper koop je eerder en meer
  • 1+1 gratis / 2+1 gratis / 2e product halve prijs
  • De wet van het gebruik van een erg hoge prijs en een budgetprijs
  • De échte redenen waarom jouw offerte niet geaccepteerd wordt
    (terwijl gezegd wordt dat je te duur bent, of andere onechte redenen)
  • Verkopen aan mannen of vrouwen of milennials vergen diverse aanpakken
  • Wat is de juiste klantbenadering in deze crisis-periode?


Effectiever op je werk

  • Effectief je mening verkopen
  • Goed argumenteren kun je leren
  • Luisteren - Analyseren - Weerleggen (it's the LAW)
  • IK-marketing (E=MC2)    
  • Tijdverspillers ontmantelen
  • Happy Chemicals; sneller, beter, prettiger en makkelijker werken
  • Positief beïnvloeden via videobellen en de valkuilen vermijden

Ervaringen deelnemers

Dank je voor de super presentatie tijdens de FECMA conference in Brussel. Iedereen was enorm enthousiast! En daar ben ik erg blij mee - Daphne Jongejans – Fecma organizer

 “A very big thank you ............a superb presentation. I am really pleased with the reaction that you created”  - Phil Rice, Head of Credit /Credit Services, Aggregate Industries

Dear Richard I wanted to  personally extend my grateful thanks to you for delivering an excellent session on The Secrets of a High Performing Credit Team!,  at FCIB’s Rome conference.
 - Noelin Hawkins Director, Europe, Middle East and Asia

 “Dear Richard, many thanks for your great contribution for our successful Credit management conference!” - Péter Szentirmay, Chairman HCMA Budapest -

“Het was een fantastisch einde van onze leiderschaps training. Absoluut TOP!”   - Marrit van Exel, Eurofins